Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2014

Νανούρισμα



Πολύ αγαπημένο και τρυφερό τραγούδι το οποίο το μαθαίνουμε για την γιορτή των Αρχαγγέλων στις  8 Νοεμβρίου






Στίχοι:  
Βεατρίκη Κάντζολα-Σαμπατάκου

Μουσική:  
Τατιάνα Ζωγράφου

1.Άννα Καραγεωργιάδου

2.Παιδική Χορωδία Δημήτρη Τυπάλδου

Κοιμήσου περιστέρι μου,
Μάη και πασχαλιά μου,
κοιμήσου ήλιε μου γλυκά
μέσα στην αγκαλιά μου.

Κοιμήσου γιασεμάκι μου,
καμάρι μου κοιμήσου
και τ`αστεράκια τ`ουρανού
θα ονειρευτούν μαζί σου.

Κουβέρτα έχεις το σύννεφο
την πούλια μαξιλάρι,
τη θάλασσα ματόχαντρο
και κούνια το φεγγάρι.

Νεραϊδοπούλες και πουλιά
τραγούδια σου κεντάνε
και δώδεκα αγγελόπουλα
τον ύπνο σου φυλάνε.

Κοιμήσου κλωναράκι μου,
μικρό μου αποκοιμήσου,
βαθύ ποτάμι ο ύπνος σου
κι όνειρο η ζωή σου.

[Στίχοι από www. stixoi.info ]



Χρόνια πολλά στον Μιχάλη Β. και Μιχαήλ Σ. και σε όλους που γιορτάζουν!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου